Thursday, November 25, 2010

Gembira bukan kepalang menatap anak buah pertama...:-)

Salam semua,

Saya tak punya adik beradik yg ramai. Yang ada hanyalah kakakku sorang... Alhamdullillah selepas setahun mendirikan rumahtangga, dia disahkan mengandung. Selain empunya diri, saya pun amat gembira mendengar berita baik itu. Tetapi dalam hati, rasa sedih gak sebab diri sendiri belum ada zuriat lagi walaupun telah menanti hampir 6 tahun:-( Namun, saya cukup gembira untuk menatap anak buah pertama dari keluarga saya yg tak berapa besar nie...:-)

Pada 3 bulan yang lepas - tanggal 13 August 2010, kakak saya telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki comel yang dinamakan Muhammad Irfan Salehuddin. Betapa excited dan gembiranya saya apabila menatap baby comey nie..jeles pun ader...:-)

Buat pengetahun semua, saya tinggal di KL sementara kakak pula mengajar di Kemaman. Kampung kami di Marang, Terengganu. So, boleh bayangkanlah betapa rindunya saya pada si baby ni apabila saya balik KL ... hari2 duk tatap gambar2 dan video anak buah kesayangan... dan hati nie pun makin meronta2 inginkan anak sendiri.. tetapi apa buleh buat... rezeki belum kesampaian.. ujian Allah swt belaka...

Ini adalah antara gambar-gambar Muhammad Irfan...



* Diambil semasa berumur 3 hari











* Semasa berumur 2 bulan








* Semasa berumur 3 bulan

No comments:

Post a Comment