Monday, July 26, 2010

No kontek tukang urut

Salam,

Berikut adalah senarai tukang urut/bidan yang mengurut orang-orang yang ingin memperolehi zuriat. Nombor2 kontek diorang nie saya ambik semasa browse dalam Internet .. saya akan catatkan di sini supaya saya tidak lupa... senarai ini akan sentiasa dikemaskini.

Jika ada sesiapa yang tahu mengenai tukang2 urut lain, sama-samalah berkongsi maklumat tersebut dengan menulis di ruangan komen... terima kasih banyak-banyak...:-)


1. Kak eton (o12-9067916) - kawasan Ampang,Selangor

2. Mak Aji (012-2831769) - kg. pandan

3. Makcik Hawa(Mak Tua), Bukit Perah,N.9 call anis-017-3460377

4. Mak Dara, Lepas pekan batu 18 Ulu Langat, 03-90215901

5. Desa Tasik Itam, menghala ke Dengkil, 03-80619414

6. Bandar Baru Bangi, No 8,jln 2/3A Fasa 2, 03-89262649

7. kat segambut...dekat dekat dgn, international school mont kiara, Makcik esah, 03-62576424

8. Taman medan, KL, cik ayu 03-77810377

9. Call 03-61207417

10. Hubungi En. Sabri di Pasir Mas, atau pada hari Ahad di kg. Jawa, Taman Dato Tahir No. 42. Telefon No. : 013-9291377

11. Pak Dollah flet sri melaka.. Cheras 019-2504751

12. Nenek Melah - Tel : 0192054640. Bidan ni orang panggil Nenek je..dia boleh ngurut untuk dapatkan zuriat, berkesan sangat...tapi dia tak ngurut untuk lepas bersalin. Dia jugak arif bab-bab lain.

13. Kak Esah Tel : 016-3908180 - dia boleh ngurut org bersalin, nak zuriat, dan ngurut seluruh badan atau bahagian2 tertentu. Bertungku dan bertagas juga boleh, serta mandi. Kak Esah ni dekat Batu Caves, jalan nak ke Ulu Yam. Urutan dia sedap..best sangat...tak terlalu kuat terutama bagi yang tak biasa mengurut.

14. Mak Cik Ara (Kg Raja Uda, Klang) . Tel : 03-31687149 (rawatan mengurut selepas bersalin, pakej penjagaan selepas bersalin, bersunat untuk bayi perempuan, urut untuk mendapat cahaya mata dan lain-lain yang berkaitan dengan wanita. Mak cik Ara mendapat ilmu berbidan secara turun temurun dari nenek dan ibunya.) Urutan cara lama yang sangat efektif.



p/s: maaf jika info tak lengkap sbb copy paste dr forum lain jugak nie..:-) tapi jika ada yang pernah mengurut dengan tukang2 urut di atas, silalah ceritakan pengalaman anda di blog ini yer... tq!

11 comments:

  1. Kak suri 0123449417, tukang urut selepas bersalin. Dikawasan seri kembangan.

    ReplyDelete
  2. nape nmbr mak cik ara kg raja uda tu xdpt pun

    ReplyDelete
  3. Baru nak tanya...ada no telefon lain tak untuk makcik ara tu? Tgh cari tukang urut area shah alam

    ReplyDelete
  4. Di shah alam dan kelang..blh call saya..ibu anna 0136618073..

    ReplyDelete
  5. Di shah alam dan kelang..blh call saya..ibu anna 0136618073..

    ReplyDelete
  6. sy b lps berurut dgn kak esah tu. 70rgt x sampai 1/2 jam. punya la cepat dan dlm sejarah hidup sy berurut yg ini la paling mahal dan paling cepat. sedap dia urut? nilaikan sdr. sungguh frust.

    ReplyDelete
  7. sy b lps berurut dgn kak esah tu. 70rgt x sampai 1/2 jam. punya la cepat dan dlm sejarah hidup sy berurut yg ini la paling mahal dan paling cepat. sedap dia urut? nilaikan sdr. sungguh frust.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. No mak aji tu awat org cina yg jeb??

    ReplyDelete
  10. Area bangi, kajang, putrajaya, sri kembangan boleh hubungi sy pn mastura.. 0192374697

    ReplyDelete
  11. Ada sesiapa mengenali tukang urut untuk dapatkan zuriat di Johor? ada nombor kontek?

    ReplyDelete